Misforstå meg rett. Noen klarer seg helt fint med bare én kanal. Men, det kan være du går glipp av potensielle kunder som ikke er på akkurat den kanalen. For du må huske på at vi er forskjellige. Sjansen er nokså stor for at de som følger deg på Instagram ikke nødvendigvis ser dine YouTube-videoer, og omvendt. Kanskje personen som leser bloggen din nøyer seg med den. Så selv om du har mange forskjellige kanaler, betyr ikke det at alle sammen følger deg på alle.
Noen kan ikke se deg på Instagram live – kanskje fordi de er på jobb. Eller kanskje de ikke er så ofte inne på Instagram. Da gjelder det å nå ut til folk der hvor de faktisk er.
- Noen foretrekker å lese det senere i stedet – de får det på e-post.
- Noen liker å høre på podkast mens de kjører bil – voila! De får deg på øret.
- Noen liker å scrolle på Instagram. Posten ligger klar til disse.
- Noen vil ha informasjonen effektivt og på kort tid – da har vi Reels og TikTok. Hva er det fra liven din som du MÅ få frem til kunden? Du har 30 sekunder – KJØR!
La oss ta innholdet, konseptene, meningene og tankene våre og putte det ut på den måten som kundene våre vil ha. Uten at vi knekker nakken i prosessen. Kult eller hva?!
Ta frem penn og papir, skru av skjermer og annet som forstyrrer deg, sett deg godt tilrette og kjør samme prosess med ditt eget innlegg. Hvordan kan du vri på innholdet ditt så du kan gjenbruke samme post på alle dine plattformer? Kan du gjøre det samme med noen gamle innlegg? Og hva hvis du snur på det og ser på et Instagram innlegg i feeden din som gjorde det bra. Hvordan kan du gjøre dette om til en livesending? Som igjen vil gi deg innhold til de andre kanalene. Vi kan holde på i det uendelige!
Jeg håper at dette ga deg noen ideer, og jeg gleder meg til å se resultatene!
Har du noen spørsmål eller tanker – skriv de i kommentarfeltet under eller hopp over til min Instagram og send meg en DM der. Jeg gleder meg til å høre fra deg!
+ Vis kommentarer
- Hide Comments
legg igjen en kommentar